door Roel280€ » 15 mei 2008, 18:00
Vandaag een afspraak gehad om de 280E uit te laten lijnen. Ik was om 14u ingepland voor een uur bij het beste adres in Tilburg. Maar toen de heren bandenexperts doorhadden dat het om een Mercedes W123 ging, werd er toch even gezucht. Schijnen namelijk draken te zijn om ze recht te krijgen.
Duurde inderdaad 2,5 uur! Alles gesteld, weer nagesteld, alles met de hand, met natuurlijk wel een computer die alles duidelijk maakte. Stuur ook eraf en weer rechtgezet. Maar het resultaat is verbluffend. Kreeg een compliment hoe gangbaar alles was (voordeel van niet rijden in de winter) en de auto rijdt weer strak en recht.
Kan het iedereen aanraden. Bij mij stond het rechtervoorwiel iets naar binnen en dat is nu verholpen. Behoud van het stuurhuis en de stuurinrichting om dit eens te laten doen als ook jouw Benz zelf zijn weg zoekt! Menig 'bandenexpert' doet het niet, omdat het zo'n karwei is en omdat de data niet voorgekauwd in de computer staan. Bij mij was het duurste tarief van toepassing, maar ik vind 51,95 € geen geld voor 2,5 persoonlijke aandacht!