Hallo Mb liefhebbers
Mijn naam Is Michel de vorige week zaterdag hebben wij mijn vriendin(Claudia) en ik een Mercedes 230TE W123 gekocht we waren
eerst van plan een renault megane tekopen maar gelukkige niet op ingegaan wij zijn blij met deze mooie klassieker (foto,s die hebben we nog niet maar die komen wel) het is wel een aparte auto de zelfde dag heb ik er nog aan wat moeten sleutelen probleempje met het pedaal gas het gaat tezwaar en aan gezien ik een beetje kan sleutelen maar eens na gekeken het gaat inmiddels wel beter maar nog niet wat het is wat ik gezien heb staat de gasklep(vlinderklep) dicht staat waardoor die plakt en over een drempeltje moet trappen dus ik denk dat de onsteking verkeert staat naar mijn mening hoort die 1mm open testaan dat even met de hand geprobeert dan gaat hij natuurlijk hoger stationeer lopen maar dan gaat het gaspedaal heerlijk soepel. meschien dat iemand mij advies kan geven ??.
het leuke aan deze combie van 1982 is dat hij abs heeft cruisecontrol ruiten wissertjes op de koplampen 2 zitjes extra je kan dus 7 personen mee nemen .de auto is hard maar er moet nog veel aan gedaan worden om het een juweeltje temaken
verder rijdt hij lekker daar kan meenig jonge auto niet tegen op en aangezien we van een kaaatje naar dit zijn over gestap heeelee grote stap ja wij zijn in onze nopjes
groetjes Michel&Claudia