[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
MB Johnny : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 02:46

MB Johnny

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

MB Johnny

Berichtdoor MB Johnny » 19 apr 2014, 22:07

Hoi W123-liefhebbers,
Ik ben sinds kort in het bezit van mijn eerste Benz: een 230E uit 1984. De eerste 24 jaren reed deze in Zwitserland (geen pekel maar zand in de winter) en daarna in Nederland. De tweede eigenaar heeft de auto ook geheel gepamperd (alle papieren en facturen getuigen daarvan) en ik ben nu eigenaar nummer drie. Ik gebruik de auto dagelijks voor fors woon-werk verkeer en geniet iedere dag van het zweven over het asfalt. Ook houd ik een logboek bij met alle verrichtingen aan de auto over de jaren. Ik bezoek W123Club.nl regelmatig en leer zo veel over de W123.
Groet, MBJ.
Bijlagen
xl-mercedes-w123-230e-1.jpg
W123 230E Blauw (904)
xl-mercedes-w123-230e-1.jpg (268.95 KiB)
MB Johnny
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1972
Automaat: Ja
LPG: Nee

Re: Even voorstellen: MB Johnny

Berichtdoor Staespieter » 19 apr 2014, 23:32

Welkom, ziet er een mooie uit! Heb je nog foto's? Wat mag ik verstaan onder "fors" woon-werk verkeer? :)
Staespieter
Expert Boarder
Expert Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1975
Automaat: Nee
LPG: Nee

Keer terug naar Even voorstellen