door boemer1973 » 03 mei 2011, 14:25
Hallo allemaal,
Ik ben dus René en woon in Sint Michielsgestel (Maaskantje). Sinds 3 jaar rijd ik met trots mijn witte W123 200D. Na diverse mechanisch onderhoudswerkzaamheden (Remmen voor/achter compleet, uitlaat compleet, Koppeling en drukgroep, radiator enz.) heb ik besloten om hem maar eens helemaal te strippen. Overal ontstond roest. Vooral achterzijde en de deuren.
Ondertussen heb ik al vier gave deuren gevonden, een nieuwe motorkap en het achterpaneel heb ik vervangen. Dat is een orgineel paneel van Mercedes. Gepuntlast. Ook het stuk plaatwerk voor de voorruit heb ik vervangen door een nieuw orgineel. Verder heb ik er al nieuwe spatbordranden opgemaakt en kan m'n auto over twee weken naar de spuitert.
Als ik wat meer tijd heb dan kijk ik wel ff in welk forum de foto's passen voor b.v. het uitwisselen van een nieuw achterpaneel.
Ik kwam op jullie forum terecht om te kijken of er mensen waren die, net als ik, wat meer muziek in de Mercedes wilden bouwen. Ik heb inmiddels al een mooie hoedenplank gezien. Geweldig zo'n forum!
Gr. René
+++ Wees jezelf ; Er zijn al anderen genoeg !!! +++