[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Merclover : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 02:57

Merclover

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Merclover

Berichtdoor Merclover » 27 apr 2014, 11:05

Hallo beste liefhebbers,

even voorstellen kan geen kwaad dus bij deze wat over mij.
Ik ben woonachtig in Ossendrecht erg dicht bij de grens met Belgie wat goed uitkomt in verband met tanken.
Binnenkort word ik 70 jaar en ben reeds geruime tijd gepensioneerd Ambtenaar Bouw en Woningtoezicht wat erg goed bevalt.
Mijn liefde voor Mercedes gaat al lang terug in de tijd en ik heb er dan ook al diverse bereden:
190 D 5 versn handgeschakeld
190 D 2.5 handgesch
C220 Diesel 5 versn handgeschakeld
C220 CDI combi aut
C220 CDI combi aut
C180 combi aut
W124 300TD aut station
W124 230CE 5vers handgeschakeld
momenteel W123 280E aut
Verder heb ik nog een Mercedes MB100 Mirage camper en een VW Golf cabrio.
Het is dus een luxe probleem om te bepalen in welke auto we op pad gaan, maar het lukt steeds weer.
Mijn hobby is het rijdend en goed gepoetst houden van deze drieling.
Reeds geruime tijd spiek ik op de forums van W124 en W123 en heb er al veel aan gehad.
Binnenkort zal ik foto s plaatsen van mijn auto maar daar heb ik hulp van mijn dochter bij nodig omdat ik enigzins digibeet ben.
Hopende dat jullie iets aan mijn berichtje hebben blijf ik het forum volgen
Merclover
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280E
Bouwjaar: 1972
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Merclover

Berichtdoor Hans230CE » 27 apr 2014, 11:33

Welkom, en we schuwen hier geen foto's ....
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Even voorstellen