Maar de topicstarten weet nu nog steeds niet wat hij in zijn auto heeft..... Heeft zelfs het vermoeden dat er een nieuw systeem in zit met oude pitjes. Dan werkt het nu niet maar zomers ook niet. En dan start hij in de zomer met 15 graden ook niet zo goed....
topicstarter schreef:
ta dat topic kan ik al maar kan het zijn dat er bij mij oude type voorgloeiers inzitten ze staan wel parralel want elke voorgloeier heeft zijn eigen kabel.
Heeft er misschien iemand een plaatje van de oude en nieuwe type zodat ik kan controlleren dat er wel snelgloeiers bij mij inzitten.
Ik heb zomaar het vermoede dat ik een installatie van snelgloeiers heb maar dat er in het blok nog het oude type inzi.
Dus vandaar dat ik voordat ik bezig ging met compressie meten en dat soort dingen eerst de zaken zou uitsluiten die in de winter erg van belang zijn a) accu, b) gloeipitten.
Ben wel met je eens dat als een motor slecht is hij in de winter zeker slechter zal gaan starten, maar als hij in de zomer nog wel zonder problemen aan de loop ging, dan zal na alle waarschijnlijkheid niet aan de compressie liggen.
Groeten JeroenStatistieken: Geplaatst door Gast — 14 dec 2009, 23:44
]]>