Verder is het schudden van de motor mogelijk dat er in eertste instantie een cilinder nog niet mee doet, als hij koud is (ontsteking).
Maar waarschijnlijker is dat de warmloop regelaar het niet goed doet (zie plaatje). Hierop is de bezine aangesloten en als de motor warm is totaal afgesloten. Bij koude motor wordt middels een termo/bi metaal contactwarmloopregelaar.jpg extra benzine ingespoten op een aparte injector op het spruitstuk. Naarmate de motor warm wordt dit afgesloten. Dit zit op voorkant/linkerzijde van de motor. Aan de achter/linkerzijde zit een dergelijk iets wat voor de nodige extra lucht zorgt en middels het opwarmen v/h koel water ook langzaam uitgeschakeld wordt. Uiteindelijk zorgt dan alleen de eerder beschreven messing schroef voor het stationaire toeren tal (ook natuurlijk de afstel schroef v/d gasklep, maar daar zou ik niet aanzitten).
Op het midden op de injectie kop zit de co regeling, maar daar moet je het zuurstof gehalte v/d uitlaat gassen voor meten (garage, zou ik in eerste instantie ook niet aanzitten)Statistieken: Geplaatst door Bob — 05 feb 2011, 13:19
]]>