En de ellende zet zich nog even door , begin langzamerhand echt spijt te krijgen want de assen heb ik nog niet [ zal wiebren maar eens bellen ]
Gisteren alles gedemonteerd , assen en veren , want ook daar ben ik niet blij mee.
Met de demontage nog wat vreemde zaken geconstateerd , onder andere , de steekassen zaten met slotbouten vast.
Kun je voorstellen , 2 lange slotbouten een hele stapel ringen en met een beitel vast getikt of zo.
Ben al met al ruim een uur bezig geweest om ze los te krijgen , één moest ik uitboren,slijpen en verder hakken.
verder nog 2 verschillende veren , andere lengte en dikte en ook nog eens 2 schokdempers die verschillend zijn en één total loss.
Dit ongeluk had wel moeten gebeuren , cardan as is ook naar de filistijnen en beide hardyschijven ook nog dus al met al gaat het een vermogen kosten.
Cardan heb ik al, hardyschijven worden nieuw tussenaslager ook nieuw
Toen ik de auto kocht zag het er allemaal redelijk uit en zag ik alleen dat hij achter wat laag hing, niet eens gezien dat er Hydr. veren onder zaten
terwijl dat vaatje heel duidelijk zichtbaar is.
Haast en haast , ben geen leek maar heb mij echt goed in de zeik laten nemen en steek het ding dadelijk in brand.
En het ergste is wel dat we die auto heel erg hard nodig hebben ivm met het werk.
We doen [ mijn broer en ik ] de catering van film en tv producties , rijden beiden al in een oldtimer MB en deze auto was voor het
boodschappen doen.
Wilde persé een oldtimer om een beetje in stijl te blijven met onze keukenbus een MB307 van 1980 .
We zijn nu bijna klaar in Maastricht waar we de catering doen voor Flikken Maastricht dus hoef niet meer heen en weer met dit ding
rijden nu met een 500SEL voor de boodschappen en dat is echt doodzonde.
Maar goed .............AANDRIJFASSEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Guus
@ gelijkik.nee dat is hem niet hahah, dan was ik nu met een Uzi op weg naar de garage .................Statistieken: Geplaatst door GuusT — 14 okt 2011, 09:32
]]>