Allereerst zijn de minpuntjes betreffende het lakwerk hersteld. Motorkap is opnieuw geheel gespoten, en diverse andere kleine puntjes zijn ook meegenomen. Onder de schermen zag het allemaal goed uit dus daar was niks nodig. Achterschermen moest wel een stukje gelast worden, zaten paar blaasjes maar na wegslijpen bleek het toch een geval van wel of niet, dus ik heb de knoop doorgehakt en het laten vernieuwen. De kosten zijn het niet. Bodem was ook hard en was niet nodig om iets te repareren.
Daarna is de auto weg gebracht voor een technische inspectie. Was ook allemaal vrij goed en alle sapjes zijn vervangen, motor, bak, diff, remmenvloeistof, stuurbekrachtiging vloeistof, alle filters vernieuwd, brandstoftank gereinigd, remmen vervangen.
Morgen worden de kleppen gesteld en een kogel en draagarm vervangen. Zat wat speling op. In de loop van de week of volgende week zal ik nog een CV laten inbouwen.
De airco pomp zal ik voorlopig met rust laten gezien ik twijfel of iemand dit op zijn gemakje wil nakijken, dus eraf halen, weer goed gangbaar maken enz. Alleen de riem erop doen kan denk ik meer schade aanrichten dan goed is?
Verder kamp ik met een probleem betreffende de export papieren, dus ik weet niet of ik het ga halen om de auto voor nieuwjaar op NL kenteken te zetten. Zoals het er nu uitziet zal het pas na nieuwjaar worden, en daar baal ik een beetje van gezien er zo maar een nieuwe wetgeving kan komen met betrekking tot import klassiekers.
Dat was het dan, heb helaas geen foto's gekregen gezien beide vakmannen het erg druk hadden en er niets voelde om mijn belangstelling en nieuwsgierigheid te dekken met wat foto werk
Groeten, S.Statistieken: Geplaatst door Saw123 — 14 dec 2011, 22:57
]]>