C stijl bekleding los, wielkastbekleding los en toen de middenplaat los. Daar kwam een boutkop in zicht en een zwarte afdekdop. Bout los, afdekdop los voor het zicht. Leiding los, oude olie opgevangen. Onderkant 2 bouten los van de cilinder. Cilinder aan de kant, veer in elkaar getrokken met draadeind en 2 platen dik staal. Ging goed, niet in de laatste plaats omdat de veer in drie! delen lag...
Oude stukken aan de kant gelegd, vergeleken met de nieuwe. €59,- incl btw vond ik geen gek idee. Monteren was meer werk: veer had meer spanning nodig!
Heb nu alleen last van een lekke leiding die aan de rechter kant loopt. Zit een afvoerslang van de achterbak? Slang met rubber dop, en 2 leidingen die naar de niveauregelingsdoosje dinges leiden. Kapotte leiding zit vast met een banjomoer.KAn ik die leiding vervangen door een flexibele slang? Of koppelstukje?
Of is het beter om de achteras, 6 bouten... iets te laten zakken op de bakkrik en dan de gehele leiding opnieuw te maken? En wie gaat er een banjomoer aan de leiding zetten?
Wordt een projectje, zal morgen foto;s maken en mogelijk dat dit topic naar projecten moet verhuizen?
Tuut tuut voor nu!
Bart te BredaStatistieken: Geplaatst door Yellowsub — 20 jan 2012, 20:50
]]>