Alweer enkele jaren geleden hield mijn airco er mee op tegelijk met CV en motorstop.
Dus een lek ergens in het vacuumsysteem.
Destijds was ik niet zo op de hoogte van dit systeem dus met KlasseKlassiek gebeld verhaal verteld en kon zelfde middag nog komen voor controle.
Na enig zoeken met vacuumpomp was de conclusie , het moest in de aansluiting naar de airco zitten.
Bij gebrek aan tijd heeft de goede man deze onder dashboard afgekoppeld en de rest werkte weer , daarbij heb ik niet gezien waar hij de slang losgekoppeld had.
Daar hun in Maarssen zitten en ik in Den Bosch dacht ik dat los ik thuis wel op.
Het lek bleek bij controle door mij aan de aansluitingen rechts onder dashboard bij de airco te zitten.
Ik heb de lekken dicht gemaakt.
Ik heb daarna Links onder het dashboard proberen te vinden waar de slang van de airco ooit origineel aangesloten heeft gezeten , maar heb het nog niet kunnen vinden.
Het schema geeft precies alles weer zoals bij mij in de auto is aangelegd.
Aan het einde van de slang zit een 3-weg splitsing (zwart) dus zijn er twee ? aansluitingen over.
Verder werkt al het vacuum perfect.
Het temperatuurregelwieltje N zitten daar eventueel ook vacuumslangen aan of werkt dit geheel electrisch , weet iemand dat , voor ik de boel uit elkaar haal?
Wie kan mij helpen svp?
Bij 64? wil het vraagteken zeggen dat ik niet zeker ben van de juiste benaming zo ook bij ???e.
MvG. T van Giesen-SurfblueStatistieken: Geplaatst door Thilant — 09 jan 2012, 14:55
]]>