Dankjewel!
Ik zou wel eens de druk willen meten, maar ik denk dat het systeem het nu goed doet, hoewel ik nog een paar vervolgvragen heb.
Vanavond heb ik het hendeltje goed vast weten te zetten, het was een hele kliederboel daaronder dus ik heb hem in het verleden eens niet goed vastgezet.
Vraag 11: Tijdens het schoonmaken kreeg ik het idee dat tussen de twee delen van het regelkastje iets vocht (olie) wegzweet.. Kan natuurlijk niet zo zoveel kwaad maar kan ik het maken? En zo ja hoe?
Lucht zal er niet zijn in het systeem, nu in elk geval niet (meer). Ik denk namelijk voldoende vloeistof te hebben. Vandaag de auto al lopend het gewicht in de kofferbak veranderd. Ik begon op 63 cm, daar gingen we naar terug toen ik er 150 kg indeed, maar toen ik het gewicht weer verwijderde bleef de auto hoger staan. Kort gezegd schommelt de hoogte van de auto tussen de 62 en 65 cm.
Vraag 12: is er een soort van marge waar ik rekening mee moet houden? m.a.w. moet er een bepaald aantal kg de auto verlaten om de mengkraan de olie te laten terugvloeien? Of is het systeem gewoon niet zo nauwkeurig?
Vraag 13: Is er wat betreft tijd ook een soort wachttijd? Want wat gebeurt er als ik over een drempel rijd?
Goed, vooralsnog lijkt het systeem te werken. Ik kan met een lege auto nog wat vloeistof erbij gooien tot de max. stand is bereikt en dan een keer de auto met een aantal vrijwilligers echt volgooien. Met 5 man kom ik toch al snel tot de 400 kg. En dan eens zien of ik nog last krijg van stuiteren, tikken en sissen. Ik dacht trouwens dat het misschien mogelijk is dat het systeem dusdanig vol werd gepompt, het gas in de bollen dus dusdanig samen werd geperst, dat de werking van de schokdempers werd belemmerd. Als dat mogelijk zou zijn, dan is dat probleem nu in elk geval opgelost.
Groet, LaurensStatistieken: Geplaatst door Laurens123 — 13 jan 2012, 00:40
]]>