In de dikkere leiding zit een aftakking dmv een t-stuk vanwaaruit een dunnere slang naar een schakelblokje (ik weet ook niet hoe die heet) gaat. Dit zal met het contact verbonden zijn en een signaal geven als de sleutel omgedraaidt is/wordt..
Vanuit dat schakelblokje gaat er een slangetje naar de motor-stopper en 1 slangetje in een niet vacuum afgesloten potje...? Dit laatste potje is iets dat zelf geknutseld is dus....)
Getest heb ik zowel direct op het T stukje op de dikke leiding als op het slangetje vanaf dat schakelbloje op 2 manieren:
1 motor uit en met de vacuumtester pompen zodat vacuum ontstaat...hij lekt verdr nergens onderdruk blijft vrij stabiel.
2 motor aan zonder te pompen metertje slaat geen mm uit....
Probleem is dat de meter alleen een heel dun slangetje heeft als aansluiting dus direct op de vacuumpomp kan niet zomaar....
Wat me nu invalt is dat een "mannetje" die wat laswerk voor me heeft gedaan de dunne slangaansluiting dicht heeft gestopt met een boutje met kit erom (het dunne slangetje was eraf gevallen...
Olie heb ik zelfs in het slangetje van de t-splitsing naar het schakelblokje gevonden (toch een klein metertje verderop)
Ik begin dat ventieltje te verdenken.....Statistieken: Geplaatst door Prebel007 — 13 maart 2012, 15:25
]]>