Als je vol getankt hebt en de meter slaat gewoon uit naar vol dan werkt die nog. Als dan tijdens het rijden de meter zakt en blijft hangen / schommelen dan is het echt vuil.
Doet die het niet dan is er ergens een onderbreking in de stroom. Maak het ehbo doosje open in de hoedenplank, schroef 2 schroefjes los, trekt det doosje er voorzichtig uit, dan zie je stekker zitten op de vlotter, trek er voorzichtig af en probeer dmv een stroomdraadje de stekker door te verbinden. er zijn 3 polletjes. 2 ervan verbinden en dan kijken of je reserve lampje het nog doet.( ook handig om te weten)
Wil je het schoonmaken dan de zeer grote bout los maken, er voorzichtig de vlotter eruithalen met een doekje erbij.
vlotter openmaken en heel goed uitkijken dat de zeer dunne draadjes ( lijkt op visdraad van ijzer) niet breken. meestal breekt het soldeer onderaan. Drap van de vlotter en draadjes afhalen. ik deed het met wat diesel en een kwastje. niet te hard drukken enz. want dan breekt het draadje. ( en dan mag je gaan solderen ) Die drap houd de vlotter tegen tijdens het drijven.
en weer in de omgekeerde volgorde monteren. Leuk klusje voor de zondag
Wietse
Ze zeggen dat het hobby is. Statistieken: Geplaatst door Wietse — 06 mei 2012, 10:50
]]>