Ik vermoed dat je een probleempje hebt wat wel vaker bij deze carburateur voorkomt. Namelijk dat het bronzen busje, waar de vlotternaald in zit, los is gekomen. Dit busje zit "koud" in het aluminium huis geperst en het komt wel eens los en gaat dan omhoog, waardoor het peil in de kamer extreem laag wordt. Zelf heb ik dit ook eens gehad en heb het busje gewoon met een stukje hout en een hamer weer naar binnen getikt en sindsdien zit het al weer een jaar of 10. Volgens moet je een overmaat bus met naald plaatsen, die verkoopt hij inclusief stempel voor het plaatsen, maar zolang die van mij blijft zitten laat ik het maar zo. Omdat ik de eerste keer dat ik het deksel eraf haalde, en een heel laag vlotterniveau zag, de vlotter heb bij gebogen (er zit een buigpunt in voor de afstelling) en weer ben gaan rijden, met als gevolg dat een paar maanden later de bus er helemaal uitsprong waardoor de benzine aan alle kanten uit de carburateur stroomde (gelukkig zonder in brand te vliegen) heb ik dit maar even opgeschreven. Dan hoef jij niet dezelfde fout te maken.
Verder ben ik wel benieuwd hoe je de benzine handmatig hebt toegevoerd.Statistieken: Geplaatst door WJ15129 — 02 jan 2013, 19:16
]]>