Gister avond was het 23:45 dus tijd om te stoppen maar vandaag stond de transportdienst voor de deur en moest de automaatbak en de motorsteunen er nog af.
In de haast ben ik helemaal vergeten om de 6 boutjes van de torqueconverter los te halen via het inspectieluik en heb ik de bouten op de achterkant van de motor gelost en met enig kracht de versnelling bak van de motor los getrokken.
De torqueconverter is op het vliegwiel vast blijven zitten. Grote plas olie tot gevolg want de torqueconverter liep gelijk leeg.
Hierna de torqueconverter wel met de 6 boutjes verwijderd.
Kan het zijn dat er nu iets beschadigd is of straks de passing niet meer goed is met lekkage tot gevolg ?
Hoe strak moet de torqueconverter op de prisas zitten. Als ik hem er nu opschuif is ie een beetje wiebelig, maar ik heb hem nog niet echt door gedrukt alleen er op geschoven.
MarkStatistieken: Geplaatst door Mark300DT — 06 dec 2012, 15:28
]]>