De auto was rijdend weg gezet maar na de uit en inbouw van het dashboard, contact slot de auto :
Niet meer naar de P wilde met draaiende motor.
Het schakelen erg ruw was.
Weinig power in de motor.
En de motor was niet te starten zonder te gloeien als deze al warm was.
Na veel piekeren en zoeken in de verkeerde richting kwam ik toch terug bij het vacuüm systeem.
Eerder deze week het climat control gedeelte af gedopt maar dat gaf geen verbetering.
Toen na de garage om alles nog eens met de vacuüm tester door te meten, maar geen lekkages.
Vandaag dan even de bruine leiding van het contactslot afgedopt en ja hoor,
De bak gaat weer naar de R, kan weer starten zonder gloeien, ze schakelt weer heerlijk soepel.
En de 125 paarden zijn weer wakker onder de motor kap.
Nu de bruine slangen omgedraaid, wel op de pomp want ik was niet van plan om weer alles uit te bouwen .
En alles blijft zoals het is.
Dus moraal van het verhaal , let op hoe de vacuüm slangetjes op het contact slot zit want schijnbaar maakt dat heel wat uit.
Heren techneuten zit er misschien een klepje od in het contact slot ?
Ik wil dat toch even uitzoeken en testen want ik had nog meer power in de motor toen het vacuüm van het contact slot er helemaal tussen uit was.Statistieken: Geplaatst door Mark300DT — 09 jun 2013, 13:48
]]>