Ik heb zelf ook al een tijdje last van hetzelfde probleem. Dit kan zoals gezegd verschillende oorzaken hebben, waarbij een inwendig lek in het brandstofsysteem de meest waarschijnlijke is. Hierdoor behoudt het systeem niet lang genoeg voldoende druk voor een goede warme start.
Ik ben zelf begonnen met het vervangen van de Kraftstoffspeicher (drukaccumulator), dit heeft bij mij niet het gewenste resultaat gegeven, maar de oude zag er behoorlijk verrot uit, dus hij niet helemaal voor niets vervangen.
Verder zou het schijnbaar nog een terugslagklep op de pomp kunnen zijn, of de injectoren die nadruppelen, en zodoende druk verliezen.
Ikzelf vermoed dat laatste bij mijn eigen auto, aangezien mijn brandstofpomp nog vrij recentelijk is vervangen. Toch maar een keer de injectoren laten testen dus.
Wanneer de warmloopregelaar weigert, zou je dat ook moeten merken bij een slechte stationaire loop van de koude óf warme motor. Als dit in beide gevallen goed is, kun je de warmloopregelaar vergeten.
Voor nu even genoeg informatie om je aan het denken te zetten volgens mij Statistieken: Geplaatst door MikeMensink1993 — 15 feb 2014, 20:15
]]>