het lijkt erop dat niet alles goed aangesloten was door een vorige eigenaar. De gele teruslagklep met twee gele leidingen zat namelijk middels een 4-weg splitsing aangesloten op een paarse en twee witte leidingen die beide naar een wit plastic "ding" achterop de injectiepomp gaan (zie foto hieronder). Het is niet de ALDA, die zit verder naar voren Geen van beide witte leidingen is voor het uitzetten van de motor via vacuüm, die leiding is donker en loopt er net langs.
Oftewel, Het CV systeem kreeg geen vacuüm. Nu werkt dat dus weer.
Natuurlijk heb ik een paar nieuwe vragen:
1. Waarvoor is het witte plastic ding? (lijkt in het Amerikaanse schema aangesloten op 72 boven injectiepomp en vervolgens naar 63a en 125)
2. hoe snel is de centrale vergrendeling normaal? nu kost het 3-4 seconden voordat alles dicht/open is.
3. wat is de kleur van de koplampverstel-leiding? Die doet het namelijk nog niet.
groet, Geert
wit ding injectiepomp 300TDT.JPGStatistieken: Geplaatst door Unigeert — 01 maart 2014, 20:14
]]>