Op de plaats van het electromagneetklepje op jouw foto, zit bij mij het klepje van de schubabschaltung, het derde document. Dat zal bij jou ook het geval zijn.
De klep van de schubabschaltung vind je onder je inlaatspruitstuk. Daar gaat ook het slangetje heen at je nog mist.
De schubabschaltung zorgt ervoor dat je, als je b.v. op de snelweg het gas loslaat, er geen brandstof wordt ingespoten.
Onder voorwaarden, toerental en snelheid, wordt het weer ingeschakeld.
Het tweede document, dat van de vacuüm verstelling van de ontsteking, geeft niet alleen de vervroeging van de ontsteking weer, met een wit-rood slangetje, maar ook een verlating van de ontsteking. Dit heeft niet elke wagen, mijn 230TE handgeschakeld heeft alleen een vervroeger. Het slangetje voor de verlating, wit-violet-geel, gaat naar het spruitstuk en zit op jouw foto net achter de dikke slang voor de rembekrachtiging. Ten minste, als jouw auto een verlating heeft op de ontsteking, als ik nog eens naar de foto’s kijk, zie ik wel een slangetje op het spruitstuk zitten, die zou voor de verlating moeten zijn, maar is een wit-rood slangetje, dus zou dit naar de vervroeger gaan en mogelijk niet op de juiste plek op het gasklephuis zitten.
gasklep met vacuumaansluitingen.pdf
hier zie je waar de slangen aangesloten moeten worden.
In het donkerblauw zijn ze ook mooi Statistieken: Geplaatst door RD500sec — 09 aug 2019, 23:49
]]>