die 2768-1 voldoet inderdaad veel beter voor een 110 motor.
probeer maar eens met die lange sleutel de achterste uitlaatstelmoer te verdraaien als die een beetje vast zitten wiebren
je zult hem eerst een beetje moeten bijslijpen dan pas krijg je hem ergoed op.
maar als dan de stelmoer vast zit schiet hij er zo overheen .
daarom voldoet die opzetstuk voor ratel veel beter.
die heeft inderdaad veel beter grip.
gerrit die nokvolgers kun je er makkelijk tussen uit halen.
je drukt de klepveer inderdaad met een erg grote schroeven draaier of iets anders wat je tussen de rand van de klepveer en nokkenas kunt krijgen .
dan druk je de klepveer zo naar beneden en haal je de nokvolger er tussen uit.
wel oppassen dat drukplaatje waar de nokvolger op drukt ligt er daarna los op .
als je de nokvolger er wweer tussen zet moet je de uitsparing in het drukplaatje wel even die goede richting opzetten maar eigenlijk wijst zich dat vanzelfStatistieken: Geplaatst door Coupe280 — 02 maart 2007, 21:31
]]>