begonnen met tankdeurtje slotje ,hier zat maar een slang ,deze afgedopt dmv een m5 boutje in het stukje rubber te doen wat aan een plastic slanngetje zat ,hierna de achterklep afgedopt ,deze werkte zo wie zo niet en het slot ging erg zwaar ,gelijk al een verbetering met de deur sloten je zag ze veel sneller omhoog of omlaag gaan ,echter de achterste deur bleef wel altijd achter of haperde nog wel eens ,deze ook afgedopt ( 2 slangetjes ) en perfect ,kan zonder de motor starten de deuren 4 a 5 keer van slot en op slot draaien ,bij de 5e keer ,merk je wel dat het luchttankje bijna dan leeg is dan kruipen ze nog wel net open en dicht ,vandaag een nieuw onderdruk element gemonteerd en klaar ( de rest sluit ik niet meer aan )
belangrijkste was natuurlijk het resultaat met de automatische versnellingsbak ,deze schakeld nu sneller / vlotter ,ook was de 1e 35 km het even slippen van 2 naar 3 over ,maar na het afzetten van mijn nichtje en op de terugweg begon het toch weer
Weet nu dat het echt iets in de bak is ,koud geen last warm wel ,dus ga eerst nog even de atf olie en filter vervangenStatistieken: Geplaatst door Gast — 31 aug 2007, 17:37
]]>