Ook alle bougiekabels gecontroleerd op lekken, maar daar kon ik niets van merken.
Na lang morrelen kwam ik er achter dat de achterste bougiekap niet goed om de bougie paste. (te ruim)
Dit veroorzaakte af en toe een loze vonk, waardoor de achterste cilinder niet meedeed en de motor enigzins stoterig liep. Na dat te hebben verholpen loopt hij beter. Maar zoals het een echte oldtimer betaamt , heb ik nu weer koelwaterproblemen; de pomp lekt en het koelwater is bruinachtig smerig.
Dus volgende week met frisse moed een nieuwe pomp monteren en dan afwachten wat er daarna weer naar de Filistijnen gaat;).
Ach ja, wat moet je achter de televisie.....
1x posten is meer dan voldoende hoor... D!rk (moderator)<br><br>Bericht gewijzigd door: D!rk, op: 2007/06/14 22:17Statistieken: Geplaatst door Gast — 14 jun 2007, 22:09
]]>