Als er veel stuurspeling in zit zul je het stuur nu in een bepaalde mate kunnen bewegen zonder dat de wielen daarop reageren.
Door nu de grote bout op het stuurhuis iets los te draaien en de inbusbout die daar in zit omhoog te draaien (klinkt inderdaad vreemd maar het is toch zo) stel je de stuurspeling weg.
Inderdaad zoals Wiebren zegt niet in een keer die inbusbout helemaal omhoog maar kleine stukjes en tussendoor aan het stuur draaien om te kijken of de speling minder wordt. Hiermee ga je dan door tot de speling weg (of in ieder geval zo klein mogelijk) is.
Tijdens dit afstellen door moet je het stuur ook geheel naar links en naar rechts draaien om te controleren of er geen zware punten in zitten (waar het stuur dus aan gaat lopen).
Als dat zo is direct de inbusbout weer iets indraaien omdat anders inderdaad het stuur (tijdens het rijden) vast kan slaan en dat wil je denk ik niet meemaken.Statistieken: Geplaatst door Semrick — 19 nov 2007, 09:55
]]>