Heb juist het hele verhaal terug zitten lezen.
Laten we er van uitgaan dat alle relevante rubbertjes vervangen zijn, dus vacuum is nu uitgesloten.
Draaiend gedeelte:
Je motor had weinig compressie en heb je laten reviseren? Ik weet niet in hoeverre 'çompleet' is, maar we gaan er ook maar vanuit dat het draaiend gedeelte in orde is, compressie oke, koppakking vervangen en in orde, kleppen en zetels in orde, nokkenas in orde etc.
Injectie:
Ook hier gaan we er vanuit dat dat in orde is. De luchtweger heeft in de benzinelopers niks te lijden, de leidingen en filters zijn schoon. Je injectors is niks over beschreven, maar bij een revisie zullen ze getest zijn, kortom injectie in orde.
Ontsteking:
Al wel veel over geschreven. Alle componenten zullen na revisie ook in orde zijn in correct afgesteld.
Toch blijft het verhaal van jan280CE hangen omtrent de kabels. Dus als je die nog eens om kunt wisselen.
Tevens zou je bobine eens doorgemeten kunnen worden. Wij hadden daar een testapparaat voor, maar de Ouwe heeft hem gemold... In elk geval kan de bobine een oorzaak zijn.'
Ook blijft dat kastje, de zogenaamde ontstekingsmodule een kanshebber.Statistieken: Geplaatst door JantjeV8 — 17 okt 2008, 21:17
]]>