maargoed:
volgens de dashboard meter bij normaal gebruik laten we zeggen 90 graden.
maar zodra ik in de file kom zie je hem gestaag richting de 100 en er overheen kruipen, dat gaat best wel snel.
of die fan aanslaat weet ik dus niet. ik heb gisteravond de thermoschakelaar er uit gehaald, en gemeten met een ohm metertje.
bij de minste of geringste beweging aan het pennentje maakt ie contact. maar ik ga hem wel vervangen omdat ik dat al niet al te betrouwbaar vind lijken.
bij kortsluiten van de massadraad van de thermoschakelaar klikt de magneet in, dat werkt.
Bij draaiende motor de fan met een doek stil gezet, daarna de magneet geactiveerd. ik vind het dan wel een heeeeel klein vliegtuigje. ik ben absoluut niet overtuigd over de koelkwaliteiten van de naar mijn idee niet snel draaiende fan.
de thermostaat zal ik gaan zoeken, en hem uitbouwen.
daarna zal ik in een pannetje water de werking gaan testen, dat heb ik nog niet gedaan.
de lekkerij die ik heb gehad is naar alle waarschijnlijkheid de verwarmingskraanunit geweest, die is vervangen, binnenkort kan ik vertellen of ik nog steeds koelvloeistof kwijt raak.
gr.
AernoutStatistieken: Geplaatst door Gast — 20 jun 2008, 17:54
]]>