de warmtegraad: goeie tip; daar zal ik ook op letten.
Maar dan die ene mm, ik heb ergens gelezen dat dan toch de verbranding niet optimaal kan zijn: of je moet op LPG rijden, dan is het wel weer gunstig.
Er zit nu Bosch Superplus WR8DC +3 in. Dat is werkelijk in geneen 'bougielijstje' voor een W123 230TE vinden.
Dan mijn luchtfilter: die is redelijk schoon: wel was de binnenbekleding van de behuizing aan het vergaan: daar zat van dat schuimrubber in, maar naar 30 jaar valt dat uit elkaar in deeltjes, en dat vervuild de filter ook nog eens. Maar ik heb daar nieuw schuimrubber in gezet vandaag.
Leon:
bedankt voor de linken: ik heb de bougies ingevet met kopervet, en ga ze regelmatig er eens uitdraaien om te volgen hoe ze kleuren. Oja en nogmaals bedankt voor je hulp met de vacuumslangen in een ander topic: dat heeft me echt op weg geholpen.
Dan: is er een nog kwaliteitverschil tussen Champion/NGK/Bosch/Beru? Voorkeuren?
Tenslotte: voel me een beetje type miereneuker, Ik weet het! Maar ben pas bezig me te verdiepen in de techniek, en wil alles zo goed mogelijk doen, zeker op gebied van de electronica.
DonStatistieken: Geplaatst door Gast — 10 nov 2008, 23:25
]]>