Ik zal het volgende week effe nakijken. En ook even voorzichtig checken wat er te koop is.
Jantje, ik begrijp je. Snap nu ook waarom de slag van de knop tussen 0 en 1 zo groot is, daarna kleine stapjes. Overigens blijft de klep ook bewegen van 1 naar 2 en van 2 naar 3, maar dat is veel minder. Ik weet ook niet precies wat ie binnenin doet. Maar het is dus wel zo dat, als je ventilator kapot is, en je wil van de (eventueel verwarmde) rijwind genieten, je de knop dus NIET op 0 moet zetten.
ALgemeen;
Gisteren nog "even" de boel ingebouwd. Dat viel dus tegen. (ik had de knoppenboel nog open liggen). Juist die 3 knoppen (en 2 schuifjes) kreeg ik niet behoorlijk ingebouwd. Nu moet ik er bij zeggen dat ik hier thuis met 2 zieken zit, dus tegelijkertijd huisman, verpleger en arbeider ben. Dus ik heb de boel provisorisch dichtgeprutst, zie je bijna niks van. Wel gaat de ventilatorknop nu weer zo zwaar als eerst, dus daar hebben we de oorzaak nu ook van.
Ik had alleen de radio en het vakje erboven gedemonteerd. Bij demontage bleek het schot met de 3 gaten al afgebroken te zijn. Links en rechts (door het gat heen) verticaal gescheurd. Demontage viel dus mee... Bij het monteren lukt het me niet het gebroken plaatje op de juiste positie te krijgen. Maar het is me ook een raadsel hoe je het gemonteerd moet krijgen met een onbeschdigd plaatje. Ik denk dat de zijkanten van de middenconsole er af moeten. Geeft niks, kan ik meteen effe het lampje van de schakelpook vervangen.
Zo en nu is de Benz bij de garage voor de apk.Statistieken: Geplaatst door Gast — 07 jul 2009, 20:01
]]>