Wat was het geval: Op de zekeringstrip komt een dikke gele draad, de +. Die + komt op een brede strip waarop 2 zekeringen zitten, 1 voor de linkse en 1 voor de rechtse verlichtingsdelen. Aan de andere kant van die strip vertrekken er 2 dunnere gele draden richting de lampen. Het probleem was dat er 2 verschillende zekeringen in zaten, 1 rode 16A en een witte (4A??).
Ik weet toevallig dat stroom de weg van de minste weerstand zoekt, en dat is dus door de 16A zekering.
Inderdaad meet je dan in de stekker op de lamp 12V, maar zoals hierboven al beschreven meet je totaal geen stroom.
Met Goofy z'n scenario zat ik ook al in m'n hoofd. Maar de kloterij is dat het een gruwelijk karwei is om de juiste aansluitingen op de zekeringkast en de draaischakelaar te vinden. Een draadkleur die je buiten op de stekker ziet, wil niet direct zeggen dat je die kleur op de schakelaar ook terug vind en dat is hier ook het geval.
Vanuit de draaischakelaar vertrekt geel/wit naar de stuurschakelaar. die komt terug en dan wordt het dik geel naar de zekeringkast. Van daaruit dun geel naar de lampen... Dan heb je nog de groot en dim-licht draden en toen was ik de draad een beetje kwijt...
Als iemand mij een stroomschema kan doorsturen zou ik daar ontzettend blij mee zijn. Op mijn wis-cd kon ik die niet vinden.Statistieken: Geplaatst door JantjeV8 — 28 feb 2009, 13:07
]]>