je gaat als volgt te werk.
ja draait de wiel bouten los van de kant waar de steekas stuk is dan draai je de bout los die in het midden van het wiel zit is of 13 mm of 17 mm als die weg is dan geef je die met een rond stuk ijzer en klap nu vlieg de steek as naar binnen.
dan krikt je de auto op onder het diffrentieel zo hoog mogelijk dan zet je 2 bokjes onder de auto links eentje en rechts eentje.
nu haal je het wiel eraf en dan maak je de remklauw los alleen maar om ruimte te maaken.
dan maak je de vulplug los zit op de achterkant van het diffrentieel als die los is kan goed vast zitten hoor.
dan maak je de aftap plug los zit aan de rechterkant onder aan het diffrentieel.
als de olie eruit is dan maak je de achterkant van het diffrentieel los zijn er 8 eerst alleenmaar los hoor.
dan maak je de steun los waar het diffrentieel mee vast zit aan de carroserie zijn 4 M8 bouten.
als die los zijn dan laat je het diffrentieel iets zaken dan maak je die 8 bouten van het deksel los.
als het deksel weg is zie je in het diffrentieel.
op de steek as zit een borg die trek je er met een stuk ijzerdraad zo vanaf.
nu kun je de steekas er zo uit trekken wel het diffrentieel zo hoog mogelijk op krikken dan zet je de nieuwe er zo weer in wel om de schim ring denken die wil graag op de steekas blijfen zitten maar die hoort bij het difrentieel is de afstand tussen de as en het lager.
volgens mij is het nu wel duidelijk.
met de groeten van Wiebren ut SnitsStatistieken: Geplaatst door Wiebren240D — 16 sep 2009, 21:08
]]>