Jij hebt dus de zelfde ervaring met de mannen van RWS.
Wij hebben op de dienstauto's zgn matrix verlichting zitten. Dat houdt in dat de knipperlichten op het dak tegenovergesteld knipperen dan die onder op de auto. Alternerende of pendel-verlichting wordt het ook wel genoemd. Hetzelfde als op die afzettingsborden die jullie gebruiken.
Nu was het altijd zo gemaakt dat deze bovenste knipperlichten ook werkten als je de gewone knipperlichten gebruikte. Dus dan pendelden ze ook. Dat was al jaren zo. Volgens mij vanaf de Golf 1 (1980).
Volgens RWS mocht dit niet. En mochten ze alleen pendelen bij ingeschakelde alarmverlichting, en dus niet als de richtingaanwijzers gebruikt werden.
Enfin, bij de ANWB zijn ze ook niet van gisteren en er werd dus een schakeling bedacht waarbij ze bij gebruik van de richtingaanwijzer simultaan knipperen en bij de alarmlichten pendelend. Heeft een paar centen gekost, maar de wil van RWS is wet...
Komt er zo'n man van RWS in Ypenburg kijken. Daar worden onze auto's opgebouwd. Heeft ie zelf ook een splinternieuwe Mitsubishi dienstauto...met...jawel...pendelende knipperlichten!!!
Maar goed, je trekt toch altijd aan het kortste eind bij zulke instanties. Dus maar gewoon jaknikken en vriendelijk zijn...Statistieken: Geplaatst door Paul Snip — 22 nov 2008, 00:56
]]>