Los daarvan meld ik met gepaste trots dat ik 2 diesels heb, een 240 1982 en een 200 1981, waarvan de 240 in erg goede staat bevind, ik kan niet zeggen als nieuw want er zijn een paar schoonheidsfoutjes, en de 200D mag wel 'als nieuw' bestempeld worden.
(De 240 komt overigens binnenkort te koop, info en veel foto's op aanvraag mogelijk, 3 Benzen vindt de vrouw teveel...)
Misschien kun je bij een plaatselijke schadereparateur met een van de werknemers een 'zaterdag' tarief afspreken zonder bon. Vaak duurt het dan wel wat langer omdat die jongens het vaak erg druk hebben, maar je kunt er goed van op aan dat het professioneel aangepakt wordt. Je kunt soms zelfs afspreken dat je die kerel mee komt helpen, op zijn aanwijzing kun je ook dingen los schroeven of blank schuren om zijn uren te beperken.
Je hebt nu een rotte plek onder aan je achterspatbord. Trek in je kofferbak de kunststof zijbekledingskappen eens weg. Je ziet dan die hoek van binnenuit. Waarschijnlijk is de rottigheid daar beter zichtbaar en zul je zien dat het binnenscherm en een stuk van de kofferbodemplaat ook is aangetast.
Ik vind zelf eigenlijk dat het niets uitmaakt, of je nu een stuk van 5 centimeter in moet lassen of een stuk van 30 cm. Het werk heb je toch. Plamuren lost niets op, het is in geval van doorgeroeste situaties enkel een lapmiddel. Plamuur is om de laatste oneffenheden in plaatwerk strak te maken.
Succes.Statistieken: Geplaatst door JantjeV8 — 22 okt 2007, 13:00
]]>