zo te lezen weet je er genoeg vanaf, waarschijnlijk is er meer niet goed in het benzine traject, niet zomaar een slang los.
Te hard lopen betekend te veel lucht,
Maar even afstellen gaat niet lukken. Je moet de oorzaak vinden van te hard stationair lopen, probeer weer de instelling te doen , toen die goed liep op LPG, en dan naar huis rijden met je anwb pasje bij je.
Het wordt soms zoeken. check zeker de hulpluchtschuif, als die open blijft staan heb je altijd te veel lucht. een noodoplossing is dan om die 2 slangen die erop zitten een kurk ofzo erin te te doen, en stekkertje los van de 7e injector
( koudstart.) Dan zet je de koudstart buiten werking en ook de bypass, en als de motor dan warm is kun je op benzine/LPG Co afstellen. En eigenlijk met deze zomerse temperaturen heb je hem toch niet nodig. Ik heb zo 3 jaar gereden op benzine, hulpluchtschuif afgetopt. Gelukkig zit er nu een werkende op .
Ooit bij een maat van mij, ook drama op benzine, echt alles gecontroleerd. bougies ontsteking,kabels, klepspeling, compressie meten, andere warmloopregelaar erop, maakte allemaal niet uit. En als laatste redmiddel, de brandstofverdeler( doseur, spinnenkop) uitgewisseld ( van mijn auto ) en dat was dus het probleem.
Als de auto heel lang niet op benzine heeft gereden, dan zit de oude benzine aangekoekt in je doseur, maar ook in je injectoren, en dit ding werkt ook nauwkeurig met plunjers enzo, en dan blijven die dingen hangen/plakken etc.
Ook echte harde backfires maken meer kapot dan een slang los, kromme stuwklep. Ook de spinnenkop krijgt klappen.
succes heStatistieken: Geplaatst door Wietse — 12 aug 2020, 09:42
]]>