Heb net ff een heerlijke test uitgevoerd en ben tot een zindere conclusie gekomen. Ik ben veel te ongeduldig
Om te beginnen mijn werk volgorde.
1. Heb alle slangen zo geplaatst als het zat.
2. Heb de slang naar de Carb. los gehaald en onder de auto laten uitkomen.
3. Heb de Sluitklep los genomen van de stekker (normaly clossed dus zou dan dicht moeten zijn).
4. Heb de auto op LPG gestart.
5. Heb gekeken of er brandstof uit de leiding kwam (was niet het geval)
6. Heb de stekker van de sluiter weer aangesloten, met draaiende motor.
7. Heb weer gekeken of er brandstof uit de slang kwam (was wederom niet het geval)
8. Motor weer uitgezet en de slang naar de carb. aangesloten.
9. Motor gestart op benzine.
10. Benzine stand gelijk weer afgezet nadat de motor eenmaal draaide.
11. Wachten tot de motor begon te stoteren omdat hij geen brandstof meer kreeg (dit heb ik gedaan met half gas)
12. Na ongeveer een halve minuut begon de motor te stoteren.
13. Doorgeschakeld naar LPG en hij bleef mooi draaien.
Mijn conclusie, als geheel. Ben een echte dieselaar die nog veel moet leren van de benzine/LPG systemen, maar heb weer een wijze les gehad.
Auto rijd nu weer echt als een zonnetje Statistieken: Geplaatst door Gast — 24 maart 2008, 21:15
]]>