. laat ik de meesten uit hun droom halen. allereerst dit; op dit moment, rijd ik de laatste jaren een paar 240 diesels en soms nog even in een 250 W114 en over een tijdje ga ik ook soms (?) in een W126, 280 rijden.
ik heb gereden een 55pk diesel een paar jaar en ook een 350se (205PK) een paar jaar op gas en ook nog andere mercedessen op gas en bezine.
wat ik wil zeggen; we hebben allemaal hobby aan de Mercedes! de een is blij met z'n 200D en de ander met z'n 280E op gas of gewoon op benzine.
maar hou op met heel kritisch de ander min of meer af te troeven. alles heeft z'n voor en na. en ieder maakt z'n eigen keuze! je mag (mijn mening) wel gewoon wat ervaringen/voor- en nadelen noemen, maar ga niet tot op het bot....en denk niet dat je 'snel' bent (net als ik dus nogmaals) met je diesel. hou toch op, accepteer gewoon dat we maar 65/72 pk hebben. tevreden ben ik op het moment, maar wel realist. niemand hoeft hier "te winnen" toch?? uiteraard bouw je gas in, omdat het op benzine wel erg duur wordt. ik ken niemand die bijv. 15000/20000 km per jaar rijdt met een dikke motor op benzine! wordt ook wel erg duur. bovendien rijden we toch allemaal niet voor niks belastingvrij?? (uitzondering daargelaten) en voor boy z'n mening heb ik ook respect, een brok kennis, maar hij is verder ook gewoon mens en toevallig diesel fan .
uiteindelijk hebben we gewoon oude bakken, die wij misschien wel geweldig vinden, maar een hoop anderen vinden het lelijk/niks enz.enz., dus maak je geen illusie!! en als een van jullie morgen de lotto wint met tien miljoen, dan garandeer ik (ok, weer die ene uitzondering daargelaten) dat die persoon hier over een paar weken/maanden ook niet meer komt en in een nieuwe (of speciale) Mercedes rijdt.
zo, dat was mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
gegroet (de momenteel dieselrijdende rechter)
Post edited by: wwww123, at: 2008/10/30 10:13Statistieken: Geplaatst door wwwW123 — 30 okt 2008, 11:11
]]>