Terug bij de auto in stappen en sarten maar en wegrijden. Nog geen twee meter gerden en de motor slaat af en start hij niet meer. Dan maar de luchtfilter eraf en kijken of de luchtklep niet krom is( k.tronic. dit was niet het geval maar op gaf LPG de motor ook niet en ik krreg er geen beweging in dus toen maar de ANWB gebled en gelukkig kwam die schnel, maar mijn blijdschap sloeg om in verbijstering toen hij ook weer wilde gaan omdat ik zelf al geknoed had. die man verder behoorlijk geagiteerd was zeker toen hij het euvel niet kon oplossen en vgl mij ook niet zo veel wist van deze motor en k.tronic want hij draais de hele stelschroef van de luchtklep los. Hij heeft mij wel naar huis gesleept en toen maar naar de garage. Na een dag onderzoek niets kunnen vinden. De bevindingen van de tweede dag was dat de electronisch aansturing in de auto dus de LPG schakelaar defect zou zijn. Dus naar Vogels autogas in Son en breugel en daar een nieuwe steker gehaald. De oude hadden ze niet meer en er moest dus een hele nieuwe kabelboom boom aangebracht worden ook omdat de aansluitingen anders waren, Het type wat ik had bestaat niet meer . dus vogels nog een geraadpleegd enm die begint een verhaal over inductiestroomkabel vanaf de onsteking moet werken anders werkt de verdamper niet.. voor mij abra cadabra. maar voor de monteur in de garage ook niet zo eenvoudig want hij moet een heel nieuw schama aanleggen van verbindingen en dadelijk blijkt ook nog dat het helemaal niet nodig is geweest en dat de oorzaak iets anders was. Dus know how. Het LPG systeem voor de injectie is met ledaanduiding voor de lpdtank dus lang zo niet eenvoudig.
en intussen staat de kar al twee dagen in de garage en ik moet naar mijn werk. god........
Gr Bram ut Limburg.Statistieken: Geplaatst door Gast — 04 nov 2009, 23:13
]]>