Om te beginnen het lijkt een kleine wagen, maar is het allesbehalve, ik kon makkelijk achter mezelf zitten qua beenruimte, hoofdruimte achter is toerijkend, maar heeft niet over.. Het model, tja, das even wennen. Je hebt binnenin wel het gevoel van, maar niet echt het zachte rijden van bv de Sport, maar het comfort is top door de vele packs die aanwezig waren.
Het ding is redelijk hard afgeveerd, maar op bv de snelweg, geeft hij toch genoeg comfort. Het zicht rondom is erg wennen, naar achter zie je in eerste instantie weinig, maar het went en je ziet genoeg voor rijden. Gelukkig is er een erg goede parkeer-assistentie aanwezig met camera. Die toont buiten de breedte-lijnen, ook lijnen die aangeven waar je uitkomt naargelang je aan het stuur draait en je hebt bovendien ook piepers voor en achter.
Motor, 150 pk met eco-pack, en gezien het een schakelaar (6) was, valt hij stil bij de verkeerslichten. Verbruik valt echt mee, gemiddelde van 8.6 over de hele afstand en een goed meevallende 6.6 op de snelweg met 125 op de teller en de cc aan. Niet slecht voor toch geen lichte wagen en permanente 4x4. En traag???? allesbehalve
RRE3 003.jpg
RRE3 005.jpg
Een zekere Jan keurd en gooide direct de motorkap open, maar he ziet er niets dan afdekking
RRE3 004.jpg
De brievenbus achterruit, maar het went snel
RRE2 001.JPG
RRE2 006.JPG
Gimmick, je Co-uitstoot bij snelheid gereden, 207, na reset en cc optrekken van 115 125km/u tot 94 bij 50 km/u
RRE2 008.JPG
Owja, als je hem zou kopen, Navi aanvinken, een Tommeke werkt voor geen meter.Statistieken: Geplaatst door Hans230CE — 28 nov 2011, 12:35
]]>