Bijgaand een foto van onder de motorkap aan de brandstofpompzijde. De brandstofpomp is dat ding waar je 4 leidingen netjes op een rijtje op aangesloten ziet zitten.
Het ding wat bij jouw kapot is zit daar tegen aan gemonteerd en wel aan de achterkant, dus richting het stuurwiel zal ik maar zeggen.
Het vacuumpotje wat lek zal zijn zie je op de foto zitten, er gaat een bruine kunststof vacuumleiding naar toe. Het is een rond 'schijfje' waar die bruine slang op aan komt en zit met 2 schroefjes op de brandstofpomp bevestigd.
Om te controleren of dat din lekt kun je even dat bruine slangetje lostrekken en aan dat ding zuigen. Als het goed is kun je maar beperkt zuigen, dan dicht hij goed af. Kun je zachtjes door blijven zuigen, dan is ie lek.
2 schroefjes loshalen, pakking niet laten vallen, en goed kijken hoe het heveltje daarond heeft gezeten zodat je hem bij montage ook weer ingehaakt krijgt.
Onderstaand een foto van HARMEN zijn diesel, helaas heb ik geen diesels meer staan anders had ik het even gedemonteerd en foto's gemaakt. <br><br>Post edited by: JantjeV8, at: 2008/01/12 11:16
Statistieken: Geplaatst door JantjeV8 — 12 jan 2008, 12:16
]]>