Even wennen aan het dieselen.
Aan de linkerkant net boven het stuur zit een draaiknop. Die is bij mij afgebroken. Ik heb inmiddels geleerd dat dit de 'leeflaufversteller' is en dat dit een soort 'dieselchoke' is.
De afgebroken knop eens goed bekeken en gezien dat de knop helemaal rechtsom gedraaid staat. (Met de klok meegedraaid.)
En helaas blijkt het niet een eenvoudig te vervangen 'schakelaar' maar een kabelsysteem.
Mijn vraag is: hoe erg of lastig is het dat deze knop niet functioneert? Ik start nu na het voorgloeien met de gaspedaal iets ingedrukt.
Hoe lastig is het om dit weer in orde te maken? Het draaiknop ding lijkt één geheel te zijn, of in elk geval moeilijk te openen. Moet dan de hele kabel naar de motor worden vervangen, of is het wel mogelijk alleen het draaiknop gedeelte te vervangen? Heeft iemand er toevallig anders ervaring mee?
Groeten,
OlivierStatistieken: Geplaatst door Gast — 29 feb 2008, 10:30
]]>