de twee gele slangetjes, waar jij het over hebt, zijn voor de centrale vergrendeling.
als het goed is, heeft de ene gele slang een groene kleur erin zitten en de ander een rode.
de groene is het circuit om de cv te ontgrendelen, en de rode het circuit om te vergrendelen.
er zit dus ergens een lek in het cv circuit,
met een vacuummeter kun je het lek lokaliseren
de bruine slang gaat ook onder het dashboard, en wel naar jouwn kontaktslot, dit is om de motor te stoppen, uit te doen.
je hebt dus een vacuumprobleem in de wagen !!
wat betrefd de remmen cq rembekrachtiger, ik vermoed dat jouwn hoofdremcylinder niet meer goed is.
een vraagje, hoe ziet de remvloeistof eruit?
is deze zwart, dan zijn jouwn cupjes in de hoofremcylibnder aan het oplossen.
hiervoor is maar een remedie, vervangen.
je kunt ook de hoofdleiding van het vacuum, daar waar hij aftkt controleren met een vacuummeter.
dan weet je in elk geval of de vacuumpomp naar behoren werkt.
trouwens ook voor de vacuumpomp zijn er revisiesetjes te verkrijgen.
deze liggen bij Klasse Klassiek op voorraad.
Succes, met vriendelijke groeten Harrie Puite.Statistieken: Geplaatst door Gast — 23 sep 2009, 22:00
]]>