Alles begon gelukkig goed. hulpstuurarm kwam makkelijk los, beetje heen en weer met de boutentol en het kon eruit. De busjes gingen makkelijk alleen de rubbers met metaal die erin blijven niet zo. Gelukkig kan je de bovenste met een schroevendraaier vanaf de onderkant eruit tikken. De onderste kan je het gemakkelijkst van boven eruit tikken door er bijv een PIJPSLEUTEL (18x19) in te doen en erop te slaan. Zaakje weer vast gezet en vergeet niet je stuurslot eraf te halen want ik kwam er pas na een kwartier achter dat hij hierdoor niet meer stuurde (ik dacht dat ik m te vast had gemaakt of verkeerd had gemonteerd... )
IMG_2930.jpg
IMG_2931.jpg
Scheelde bij mij weer een centimeter op het stuur ofzo!
Remleidingen naar de voorste wielen zijn vervangen gelijk, allebei hadden ze een bobbeltje bij de metalen gedeeltjes.
IMG_2932.jpg
IMG_2934.jpg
Achterste gordel is ook weer gemaakt, ik had een gordel gekregen met metalen beugel, en achter heb ik met een riem bevestigd. Moest dus de kapjes alleen overzetten maar dit gaat niet zomaar. De kapjes zitten vanuit de fabriek gewoon aan elkaar gesmolten/gelijmd. Gelukkig was mijn achterste plaat nog heel, ik kon dus van de nieuwe de achterste inzagen in de lengte langs de naad, en met een vijltje zo beiden randen afvijlen tot ze weer precies op elkaar paste. Beetje superlijm op de randjes, ducktape eromheen en na een uurtje zat t vast alsof t nieuw was! Inclusief de rode drukknop blijkbaar maar met een beetje wd40 en wat gehamer kwam deze weer beetje los
IMG_2913.jpg
Meer fotos komen nog!
xtra zoek tags: gordelkapje gordelbekledingStatistieken: Geplaatst door DarkRaverNL — 15 jan 2013, 22:06
]]>