IMG_4904.JPGDaar ik alle slangen , slangklemmen en leidingen heb laten vernikkelen en enkele van Rvs gemaakt hebt en alles weer gemonteerd is, wilde ik eerst voordat de antivries er in gaat , eerst eens even op 1 bar luchtdruk zetten om te zien wat ik nog vergeten was aan te draaien en of nog iets lekte. alles ingespoten met water en een beetje Dreft, blijkt er toch een banjo bout ondicht, nieuwe alu ringen hielpen niet, dus de banjo maar eens nagemeten , bleek deze 0,4 mm scheef te zijn.
dus deze even over de frees gehaald en is weer parallel. dan de druk er weer op en een uurtje laten staan , nog steeds 1 bar en oke bevonden. druk er af en slangen weer normaal aangesloten en alles gevuld met antivries en gemineraliseerd water, 12,5 liter. dan motor weer gestart, na wat pruttelen sloeg ie weer aan, duurde wel even om de verstuiver leidingen weer vol te krijgen , maar door het koudstart ventiel even apart aan 12 volt aan te sluiten, krijgt ze toch brandstof en start ie, en ik weer een smile op mijn face.
gr CeesStatistieken: Geplaatst door F3Cees — 26 jan 2019, 19:53
]]>