Alleen bij stationair in D, met voet op de rem, wordt het 13.6 volt, daar draait hij kennelijk net te langzaam voor de volledige laadspanning.
En zoals gevraagd, hierbij een foto van de NOS Bosch 0986030160. Helaas heb ik geen foto gemaakt hoe mooi hij uit de doos kwam, maar ingebouwd en met het loodje los erop is denk ik al een goede indruk te krijgen hoe netjes & origineel deze dynamo is. De minimale slijtage (glanzend stukje) op het snaarwiel is natuurlijk van de proefrit.
Trouwens, ik heb een defecte en de nieuwe Beru GER024 spanningsregelaar gemeten en het verschil gevonden. Bij de goede niet aangesloten spanningsregelaar is de weerstand tussen D+ en DF oneindig, terwijl deze bij een defecte 0 is.
In elk geval kan ik nu weer genieten van mijn mooie witte 220 automatic, wat ik morgen natuurlijk gelijk ga doen.
Iedereen bedankt voor het meedenken en voor de nuttige tips.Statistieken: Geplaatst door Tommy_220 — 14 maart 2018, 22:18
]]>