Pff das heel lastig hoor.
Particulier zal dat weer een stuk lager zijn dan kopen van een bedrijf. Bedrijven vragen soms hoge prijzen omdat ze denken dat ze een winnend lottolot verkopen. Particulier bieden ook heeel veel zooi aan. Ik denk dat veel eigenaren niet eens weten hoe slecht hun wagens zijn.
Ik ben het met Toon eens, een roestvrije W123 zul je niet vinden. Zelfs het exemplaar die in het MB museum staat heeft roest haha.
Ik denk dat eentje waaraan alles gedaan is en dus nagenoeg roestvrij is, goede raam en deurrubbers heeft, raamsnorren raamgeleiders, schokdempers, goed chroomwerk, geen rammeltjes als je aan het rijden bent best wel wat geld kan opbrengen.
Maar koop je een mooie auto waarvan alle raamrubbers bijvoorbeeld nog van moeten vervangen worden, dan is dat alweer een aardige kostenpost. Helemaal als je het moet laten doen met goede onderdelen.
Of een prachtig gespoten auto welke is gerepareerd met allemaal immitatieplaatwerk.... Leuk voor twee jaar.
Conclusie: Je kunt pas zeggen hoeveel een W123 op moet brengen als je er naast staat en veel verstand van deze auto`s hebt.
Groeten JeroenStatistieken: Geplaatst door Gast — 20 jun 2011, 20:14
]]>