Ik heb gister de auto bekeken, en inderdaad, alles wat op de foto's staat is kapot, gebroken, of ingedeukt.
Ja, je voelt het goed, er komt een maar.
Maar: Alleen de bestuurdersstoel is kapot, alleen de rechter zijkant is ingedeukt, alleen het achterspatbord is geroest en verder zitten er nog een paar gaten in de beplating rondom het dak. De onderkant is op één gaatje na hard. De kokerbalken zijn onaangetast, de deuren zijn volgens mij vrij van roest. De meeste roest is ontstaan na het ongeluk; een paaltje over het hoofd gezien.
De eigenaar heeft mij willen behoeden van een vliegtuig nemen en dus alleen foto's gemaakt van de slechte punten.
Ik krijg het niet voor elkaar om foto's hier te uploaden vanaf waar ik nu ben, staan wel op m'n flickr pagina. De eigenaar kreeg ook nog een telefoontje van een Marokkaan die de auto wilde hebben, wilde hem alleen ombouwen naar een 4 bak. Oh oh, ik hoop dat ik niet te laat ben straks, want voor nu laat ik hem staan, ik wil eerst jullie mening met deze nieuwe info!
Oja, wat betreft onderhoud; olie is 2 jaar geleden nog gewisseld, haha, ongeveer 20k km geleden.
En dan de motor; heeft weinig kracht, en ik vraag me af of dit alleen met kleppenstellen te maken heeft, want onregelmatig loopt het blok zeker.
Automaat zelfde verhaal. Schokt en moet eigenlijk vooral in S of L gereden worden. De D stand is vaak niet genoeg. De kickdown doet het ook niet.
Waarom vertel ik zo veel? Omdat ik denk dat het niet zo een gek slechte auto is. De lak is zelfs nog origineel (grotendeels), de bodem is grotendeels hard en het is en blijft wel een 300TDT. Met een interieur dat nog goed is. De auto is in ieder geval niet verprutst. Niet aan gelast, weinig aan gespoten, geen ander stuur of gekke pook. En hij is geel.
Ik ga zo nog even bij de auto kijken, even het oliedop testje doen, kijken wat ik daar uit kan afleiden.
Goed, spammen maar!Statistieken: Geplaatst door Laurens123 — 26 jun 2011, 10:04
]]>