er zat een gecombineerde verwarming ingebouwd. Motorruimte (blok) en binnenruimte. Binnen zaten stekkerdozen met daarop de kacheltjes van 220V en 850Watt.
De stekkers en contacten voor de externe aansluiting waren van het noorse type (waarschijnlijk die waar je het systeem mee aan een electra paal kunt knopen in noorwegen), in nederland zijn deze stekkers onbekend.
De redenen waarom ik het systeem eruit heb gehaald:
- ik was bang dat het uiteindelijk eens in de brand zou gaan;
- het systeem was redelijk slordig gemonteerd;
- ik kon het systeem niet aansluiten en zo vaak is het ook niet echt koud in nederland.
Mocht het gaan vriezen dan leg ik de kacheltjes met een verlengsnoertje in de auto, zonder de hele andere heisa.
Als ik had geweten dat je interesse had had ik het voor je bewaard.
Groeten WillemStatistieken: Geplaatst door WillemLimmen — 01 feb 2012, 21:39
]]>