Beetje jammer allemaal, ruit kapot hebt nu en een kapot slot....allemaal onnodig.
In het algemeen hebben heel erg veel 123's verschillende sleutels voor contact en deur, achterklep, er is de afgelopen
ca 30 jaar heel veel vervangen... Dus de gang naar de dealer brengt je niet altijd verder. Makkelijker is gewoon altijd een 1/2 reserve sleutel te laten maken en die _niet allemaal bij je te dragen_ voor alle duidelijkheid. Maar dat mag je helemaal zelf weten natuurlijk, de consequenties staan hierboven. Contactslot vervangen is zeer veel gepruts raad het niemand aan. Zodra de sleutel gaat haken/ klemmen meteen een andere cilinder bestellen, er zijn er ook zat imitatie die prima zijn met 2 of 3 sleutels erbij, dat hoeft dus ook geen ramp te zijn. Dan hoef je ook niet te wachten want je hebt uiteraard niks aan een origele cilinder als alles in de wagen reeds vervangen is voor sloop materiaal. Heb ook ervaring met BMW e36 contactsloten, die zijn ook leuk. De cilinder daarvan kan gewoon doordraaien als er een minuscuul palletje afbreekt. Dan kun je de auto of niet meer starten, of als ie reeds loopt: niet meer uitzetten . Zelfde verhaal bij vervangen: stand 2 en gepiel met een draad...Statistieken: Geplaatst door Gast — 18 jan 2013, 22:02
]]>