Ik heb eens het volledige topic nagelezen en zo grof geteld hebben we volgende top 5;
1.met stip; de roest; Tja de beestjes zijn toch gemiddeld ongeveer 25 jaar oud, en uit de tijd dat ze de moderne roestwerende behandelingen niet hadden. Na aankoop, als er nog geld over was werden ze naar een Dinitrol station gebracht en …………. Dat was het meestal, nu dat wij ze beginnen te verzorgen is er hier en daar wat werk aan natuurlijk.
2.asbak en zekeringkast samen op 2; hier kan je een hele boom over opzetten, persoonlijk mijn numero UNO is:
·-het zekeringkastklepje, wat heb ik me al geërgerd aan dat ding, je krijgt hem moeilijk los en na de werken xù!!!§§§xxx om het kreng er weer op te zetten, en zeggen dat er onder tellerbehuizing een paar kubiek aan plek is verloren gegaan om het te monteren, ok ok je moet dan een beetje omgekeerd werken voor het verwisselen van de zekering, bij ons ook heel populair “plons� genoemd. Maar liever dit dan de huidige toestand.
·-De asbak, zolang ik geen mobiel of GPS moet opladen heb ik er eigenlijk geen problemen mee, ook niet voor het doven van mijn zware van nelle, die zijn meestal redelijk dun en passen in het gaatje, maar gaan meestal door het raam de vrije natuur in, Mr. De Groene sorry. Maar inderdaad als er iets in de aansteker moet, eerst muziek op de juiste toon zetten. Komt waarschijnlijk ook omdat de nieuwe radio’s wat groter zijn. De slechte verlichting is aan te passen, zoals vermeld.
3.De stoelen, Pietje heeft daar een topic over geschreven hoe je ze kan verbeteren of je gaat de drastische toer op en je doet als Paul, de hele handel eruit en je maakt een Audi A8 van je voiture, Het zitconfort is te verbeteren.
4.De stuurspeling; een oud zeer bij onze karretjes, maar als je de topic leest is er ook op dat gebied veel verbetering door te voeren. De dokter schrijft voor deze kwaal verschillende medicatie voor, gaande van bijstellen tot een voor de portefeuille iets pijnlijker ingreep van een nieuw stuurhuis. Voeg daarbij de verschillende malen genoemde dwijlen, en ga dan dieper opereren met de stuurdemper, wielen etc. Het is dus ook te verbeteren.
Dit zijn grof bekeken de grootste ergernissen aan onze hobby, want dat blijft het voor het grootste deel van onze clubleden, de teller staat nu op 832. En grotendeels zijn al deze ergernissen te verhelpen om nog jaaaaaaaren plezier te hebben van de W123.
Eigenlijk werd er weinig geklaagd over de motoren, dus we hebben zeker 1 goed punt in de wagen!!!!
Nog een prettige 1 april en laat je niet vangen
GTZZ Hans
van ant zeetje <br><br>Bericht gewijzigd door: Hans230ce, op: 2007/04/01 11:30
Statistieken: Geplaatst door Hans230CE — 01 apr 2007, 10:04
]]>