Je zit dan overigens ook vast aan een vaste jaarlijkse contributie per club. De contributie wordt bepaald door het aantal leden in jouw eigen club. Voor vrijwel alle klassieke autoclubs met een jaarlijkse contributie gaat er dus ook een bedrag per lid naar de FEHAC. Ik meen iets van rond de 1 Euro per lid.
Ik ben een erg grote voorstander van de FEHAC en daarmee ook het wat formaliseren van een (2e) club rondom de W123. Een aantal wapenfeiten zijn al genoemd. Maar bijvoorbeeld het feit dat een aantal van jullie nog kan rondrijden op blauwe kentekenplaten is ook een FEHAC wapenfeit.
Mijn instelling is dat als je ergens van profiteert dan vind ik dat je dat ook moet ondersteunen. En vanuit DenHaag en Brussel komen continue maatregelen waar we niet/helemaal niet gelukkig mee zijn. Maar zonder FEHAC en FIVA is er echt helemaal niemand die continue en gestructeerd onze belangen vertegenwoordigd.
De zaken en de wijze waarop het hier op ons forum toegaat vind ik erg prettig, handig en informatief. En het zijn zaken waar je direct wat mee kan. Lobbyen kost nu eenmaal veel tijd en de exacte uitkomst is ook niet voorspelbaar. Wat wel voorspelbaar is dat zonder FEHAC en FIVA het bezit en gebruik van klassieke voertuigen snel duurder en ongemakkelijker zal worden gemaakt.
JeroenStatistieken: Geplaatst door Jeroen — 12 okt 2007, 13:42
]]>