ik vind dat hoekijzer van de verdamper ook niet zo mooi aangelegd, gewoon blank metaal, dat roest altijd dat metaal aan de verdamper zeker zonder iets erop. Waarschijnlijk gaan de gaten van de bevestiging ook roesten..
je kunt het roest heel goed weghalen met een boormachine met een staalborstel erop daarna roest oplossen met een roestoplosser bijvoorbeeld van HG, fertan kan ook, is veel duurder en werkt niet beter.Pas wel op, is agressief spul
daarna moet er nieuw metaal in, kun je ook zelf, want het zal niet het laatste zijn wat er gelast moet worden aan je auto in het pekelige nederland.
Dat bedoel ik niet negatief ofzo, wan tik vind dat je een hele mooie 280TE hebt, maar bijna alle auto's hebben wel verborgen roest ook de wagens van 6000 a 12.000 euro.Ook moet je niet denken dat lassen zo'n kunst is, de meeste mensen die het "professioneel"
doen, werken het wel af met veel naslijpen en plamuur en kit...
Niet bij klasse klassiek uiteraard, en als je het niet zelf doet, zou ik het daar laten doen, ik weet dat Harrie heel mooi kan lassen en afwerken, wat hij doet is echt.Statistieken: Geplaatst door Gast — 02 apr 2006, 20:07
]]>